Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 1 april 2014

Theaterschool

Sinds vorig jaar zit Lieke op het jeugdtheater Hofplein. Met veel plezier volgt ze de les "spelenderwijs". Eén keer per jaar mogen ze op het grote toneel laten zien wat ze kunnen. Vorig jaar was dit ook maar kon ik daar helaas niet bij zijn, nu was ik er gelukkig wel bij. Ze speelden een stukje in de trant van mees Kees. Lieke had een beetje de hoofdrol als juf Bulderbas. Hiervoor moest ze heel streng zijn, strenge kleding aan en ook streng opgemaakt worden. Hieronder bekijkt ze het resultaat.
Het was echt heel leuk om te zien en ze heeft het hartstikke goed gedaan. Omdat ze het nog steeds erg leuk vindt, hebben we haar voor volgend jaar al opgegeven. Dan krijgt ze 2 x 50 minuten les, spel en dans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten