Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 17 maart 2013

Bijpraten

Het is alweer even geleden en er valt gelukkig veel te vertellen. Vorige week zaterdag was er bij de landwinkel in ons dorp een minifair. Helaas voor de organisatie was het regenachtig weer, dus de opkomst viel waarschijnlijk tegen. Ik had Lieke beloofd dat ze op die dag daar pony mocht rijden en Lieke liet zich niet tegenhouden door de regen. Op zondag hebben Lieke en ik een ei-warmer gemaakt voor de komende Pasen. Ze had een geheel eigen idee over de haas en die heb ik dan braaf opgevolgd. Nu mag ik er nog 5 maken voor de andere kinderen die met Pasen bij opa en oma de Vries komen brunchen.















Afgelopen vrijdag was het erg druk in de klas van Lieke. Aanstaande woensdag worden de verjaardag van beide juffen van groep 3 gevierd en alle kinderen wille graag een optreden verzorgen. Er moest dus nog veel geoefend worden. Ze gaan een gezamenlijk lied doen met hoepels en apart komt er een breakdance-act, een toneelstukje van buurman en buurman, dansjes, mopjes, en een goochel-act. Dat wordt een leuke dag woensdag en ik mag daar bij zijn.
 Na de minfair, waar ik in contact ben gekomen met groene smoothies, wat??? ja groene smoothies ben ik om. Er was daar een vrouw die de voordelen ervan vertelde en ook nog liet proeven. Smaakte goed, vond ik. Thuis met mijn keukenmachine geĆ«xperimenteerd, maar daar heb je toch een blender voor nodig. Hiep hiep hoera voor marktplaats en sinds afgelopen woensdag in het bezit van een blender. Heerlijk hoor.
En dan was ik ook nog eens vrij dit weekend. Cristian is met de mannen een weekendje weg e sinds zaterdagmorgen  zijn de kinderen ook 1 nachtje bij opa en oma. Ik had dus het huis voor mij alleen en daar heb ik echt van genoten. Gisteren een heerlijk lunch gedaan met een nicht en dat gecombineerd met een heerlijke wandeling. 's Avonds thuis alles op het gemak gedaan en vanmorgen mijn groene bui doorgezet bij het ontbijt met groene thee, een groene smoothie en als klap op de vuurpijl groene pannenkoekjes!
 Straks komen de kinderen weer thuis, dus ik ga mijn tijd nog even benutten door in de studieboeken te duiken. Fijne zondag allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten