Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 21 december 2012

Kerst op school

Deze week hebben de kinderen Kerstfeest op school gevierd. Voor Lieke was het woensdag avond. Ze was er al dagen mee bezig en wilde graag een mooie outfit aan. Het is een beetje traditioneel om met het feest een modeshow te houden en dat wilde Lieke heel graag. Helaas zijn de foto's niet geweldig gelukt want op elke foto hebben de kinderen wel rode ogen, die ik niet goed kan wegwerken. Nou ja de lol straalt wel af op de foto, dus jullie begrijpen dat de sfeer goed was.
 Max had gisteravond zijn kerstfeest. Alle ouders werd gevraagd of ze iets wilde meenemen en ik had gekozen voor een soezenberg. Ik had die nog nooit gemaakt, maar ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Om 18.30 uur begon het feest met een gezamenlijk gebeuren in de aula. Om 19.00 uur was iedereen in haar of zijn klas en kon er van al het lekkers gegeten worden. Max had heel veel plezier en heeft lekker gegeten, maar op een gegeven moment ging zijn kerstkaars langzaam uit en viel hij in slaap :-)

1 opmerking:

  1. Daar straalt veel plezier van af. Hmmm, die soesjes zien er overheerlijk uit. Fijne dagen met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen