Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 22 november 2012

drie keer is scheepsrecht

Gisteren was het dan zover, Lieke haar derde kinderfeestje. Lieke had zelf een idee, ze wilde sokpoppen maken en daarna een voorstelling geven. In de bibliotheek geen boek te krijgen over sokpoppen, maar via via kwam ik toch aan wat voorbeelden. Goedkope sokken gekocht en alle bekken alvast gemaakt omdat dit wel heel veel werk was. Materiaal in huis gehaald, knopen gezocht en het feest kon beginnen. De kinderen waren erg enthousiast en mede dankzij de hulp van mijn moeder was het een groot succes, het leukste kinderfeest tot nu toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten