Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 30 augustus 2012

Inkopen geslaagd


 Van de week viel de quiltnieuws op de mat, altijd leuk om eens door te bladeren. Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt veel artikelen lees, maar plaatjes kijken doe ik wel en is toch altijd een mooi gezicht.
Gelukkig konden mijn moeder en ik nog een datum prikken om stof te kopen voor ons nieuwe project en vandaag was het dan zover. Natuurlijk zijn we weer naar Dordrecht (Quiltbee) gegaan en Mabel heeft weer super geholpen. Het was rustig in de winkel en dat kwam ons wel goed uit. Een tafel leeg gemaakt en daar alle rollen stof opgelegd die roze, rood of een combi daarvan waren en leuk genoeg waren. Uiteindelijk bleven we met 10 passende stoffen achter en een witte stof en een lichte roze stof als basis. Voordat Mabel de stoffen ging snijden hadden we nog een heel denkwerk nodig om de juiste hoeveelheid te berekenen, maar we zijn er dankzij haar wel uitgekomen. Voordat we naar Texel vertrekken gaat mijn moeder al het snijwerk doen op haar gemak, zodat we op de midweek alleen stikwerk te doen hebben. Ik weet nu al dat het weer een hele leuke quilt zal worden.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lapjes. Ben erg benieuwd. Jullie hebben vast weer geweldig op Texel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra, Ik kreeg de deelnemerslijst voor Texle dit weekend en zag dat je ook nu gaaat met je moeder.
    Leuk om je dan weer te treffen. Je heb mooie stofjes uitgezocht. Ben ook al druk bezig geweest.Geef hier even mijn mail adres het andere werkt niet meer hmurris@hotmail.com tot ziens op Texel.

    Groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen