Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 27 juli 2012

Hiep hiep hoera

Vandaag is neef Ivar jarig, 7 jaar alweer wat gaat de tijd hard. Hard hebben mijn moeder en ik ook gewerkt aan zijn quilt. Gelukkig is hij al even af, maar ja we wilden hem pas laten zien als Ivar hem zelf ook te zien krijgt. Zal voorlopig nog wel te warm zijn om eronder te kruipen, maar we hopen van harte dat hij er met net zoveel plezier als wij eraan gewerkt hebben gebruik van zal maken. Het ontwerp van deze quilt is met behulp van het boek van Heleen van Pinksteren voor de dieren patronen en dankzij vriendin Jolanda die voor Max een quilt heeft gemaakt die de basis is geweest voor deze.
 Op de achterkant ook nog een label gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten