Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 22 juni 2012

Twan

Morgen is het een drukke dag. Eigenlijk zouden we 2 afspraken hebben, maar 1 is genoeg en dus hebben we helaas één afspraak moeten afzeggen. Op Cristian zijn verjaardag is ons buurjongetje, Twan, geboren en morgen is er het kraamfeest. Gelukkig hoefde wij niet tot morgen te wachten om Twan te zien. Toen Anica (de moeder van Twan) mijn cakelolly's had gezien vroeg ze of ik die ook voor het kraamfeest wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat wel, voelde me zeer vereerd. Vandaag heb ik ze dus voor haar gemaakt, in babyblauw met witte spikkels. Ook heb ik haar nog een extra kado voor in Twan zijn kamer gegeven, het quiltje waar ik enige tijd geleden aan begonnen ben.

Morgen hebben we familiedag, maar meer daarover een andere keer.

1 opmerking: