Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 30 mei 2012

Vakantie voorbij

en nu aftellen tot de zomervakantie. Door die mooie dagen, die morgen dan weer even voorbij zijn, hebben we kunnen proeven aan een zomer gevoel en dat smaakten naar meer. Max is in de vakantie gewoon weer naar de vakantie opvang geweest en Lieke heeft zich prima vermaakt. We zijn samen een dagje naar het zwembad geweest, ze is mee geweest naar de speelotheek en heeft een mooie trommel uitgezocht, spelen met de buurtkinderen was ook erg leuk en gezellig, maar wat ze ook graag doet (zeker als je nog 2 extra vrije dagen hebt en de andere kinderen al naar school zijn) is naar de tv kijken, haar lievelings serie van dit moment heet "me and mia" . Dus toen Lieke het fototoestel in handen kreeg ging ze daar foto's van maken en van zichzelf :-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten