Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 1 april 2012

Quilten

Afgelopen woensdag op de bee een begin gemaakt aan de poot afdrukken in de rand van quilt. Natuurlijk gaat het op zo'n avond niet snel, maar een begin was gemaakt. Heb zelf een begin gemaakt met contact maken :-) Had in de haast mijn vingerhoed thuis laten liggen en Jolanda kon mij er niet mee helpen dus moest ik wel andere vrouwen aanspreken. Jolanda zei nog dat het lot bepaald, haha na bij de derde was het al raak, dus het viel mee. Zelfs met de show and tell ben ik met mijn naaldenboekje en quilt naar voren gegaan. Zo zie je maar ga me nog eens op mijn gemak voelen.
Vandaag ben ik maar eens verder gegaan met quilten en nu heb ik 1 rij af, nog 3 rijen te gaan. En omdat het vandaag 1 april is, was het tijd om mijn maand quiltje te verwisselen. Bij Jolanda (Hexablue) zag ik dat zij haar kippen quilt naar buiten had gedaan en verrek daar had ik er ook nog één van dus die hangt ook weer op.
Zo komen we aardig in de paassfeer.

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk quiltje en het komt vast goed met jouw op de bee ;-). Wij hadden destijds ook gelijk contact! Succes met doorquilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo, je zult zien dat ze alles wat je laat zien zullen waarderen, gewoon om dat je alles met liefde maakt!
    Succes met de afdrukjes en een fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen