Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 3 februari 2012

Top af!

Ja ja eindelijk zijn mijn moeder en ik weer eens verder gegaan met de dierentuinquilt van mijn neef. Het was de laatste maanden elke keer weer wat, maar in het nieuwe jaar wilden we er echt weer mee verder gaan. Vorige week donderdag en gisteren hebben we de schouders eronder gezet en zie hier de top is klaar! Wat een mooi gezicht hè. De volgende stap is een achtergrondstof kiezen en sandwichen. Hopelijk kunnen we daar snel mee beginnen en kunnen we met het quilten beginnen.

1 opmerking:

  1. Mooi. Gefeliciteerd met de affe top. Moet een goed gevoel geven. Succes met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen