Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 30 januari 2012

Dubbel feest

Zo de verjaardag is weer voorbij, maar we hadden vrijdag even een extra feestje te vieren. Ik geloof dat ik jullie nog vergeten ben te vertellen dat Max sinds de zomervakantie overdag alle plasjes op de wc doet. Dit is natuurlijk een grote mijlpaal geweest. Nu is het wachten op de ontlasting. Op school heeft hij het al een aantal keer gedaan, maar thuis wilde het niet zo lukken, waarschijnlijk omdat ik het zo graag wil :-). Maar wat denk je, vrijdag na het eten zegt Max "ik moet poepen" en loopt naar de wc. Cristian en ik kijken elkaar aan, van gaat het nu gebeuren?? En ja hoor even later roept hij dat het gebeurd is! Nou echt ik was apetrots op Max. Hij was nog niet terug of hij ging weer! Natuurlijk wilde hij zaterdag en zondag niet, maar het begin is gemaakt en hopelijk gaat het kwartje nu echt bij hem vallen en zijn we in de toekomst van alle overdagluiers af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten