Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 12 december 2011

Beverkamp met heimwee

Afgelopen weekend stond er een kamp van de bevers (scouting) op het programma. Lieke had hier enorm veel zin in. Vrijdag samen alle spullen verzameld die mee moesten en toen op weg naar de scouting. Buiten waren ze bezig om een mooi kampvuur te maken en al gauw werd ik naar huis gestuurd. Tot zo ver ging alles goed. Om 21.45 uur werden we gebeld door de scouting, Lieke was verdrietig en wilde naar huis. Nou ja dit hebben we op 1 keer na nog nooit meegemaakt dus we vinden dit heel raar. De leiding wilde het nog wel even aankijken, maar om 23.00 uur kon Cristian toch mooi Lieke ophalen, het ging gewoon niet. De volgende dag zouden ze wel weer gaan, want het kamp was nog niet afgelopen en Cristian mocht een dag mee spelen en doen op de scouting. Dus om 8.00 uur de volgende morgen heeft Cristian Lieke wakker gemaakt en wat denk je .... mevrouw helemaal beledigd dat ze thuis was en niet op de scouting! Snel aangekleed, oma Stieding opgehaald die op Max kwam passen en op naar de scouting. Ze hebben verder nog een leuke dag gehad en leuke spellen gedaan, pannenkoeken gegeten en ook nog naar de kinderboerderij geweest. Alhoewel Lieke af en toe behoorlijk dwars was, is het toch een leuk avontuur geweest voor Lieke en papa.

1 opmerking:

  1. Blijft toch reuze spannend voor een 6-jarige. Bij mij waren het op die leeftijd ook geen helden hoor om ergens anders dan bij oma en opa te gaan slapen ;-). Fijn dat het toch leuk is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen