Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 9 november 2011

Yoga

Sinds een tijdje zit ik op yoga. Eerst had ik wel mijn bedenkingen en lukte het ontspannen niet zo goed, maar het gaat me steeds beter af en ervaar ik het als lekker. Soms denk je wel wat is dat nu voor een oefening, maar je voelt aan je lijf dat er gewerkt wordt. In de bibliotheek kwam ik het boek "de yogaclub" tegen en dat moest gelezen worden. Het is echt een aanrader en als je niet op yoga zit, moet je de "vaktermen" maar laten voor wat het is want het is vooral een roman over mensen en wat hun in het leven bezig houdt.
Fijne dag allemaal.
P.S. Nu heb ik weer een boek gevonden in de bieb over een andere club, de koekjesclub!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten