Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 10 november 2011

Trouwdag


Vandaag zijn Cristian en ik alweer 11 jaar getrouwd, weer 1 jaar verder, wat gaat de tijd toch snel. Volgende week zijn we een weekendje samen en gaan we lekker uit eten en vandaag staan we er niet echt bij stil. Gisteren wel een mooie bos bloemen van mijn ouders gekregen en monchoutaart gemaakt omdat Cristian dat zo lekker vindt, maar als je op de koffie wilt komen vanavond heb je pech, want ik ga gewoon naar de sportschool :-)
Lieve schat, gefeliciteerd met onze trouwdag en dat we nog maar vele jaren samen mogen zijn om te genieten van wat de toekomst ons brengt.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Prachtige bos. Fijne dag en heerlijk monchou. Is hier ook altijd favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach jee, alweer 11 jaar geleden. En jullie zien er nog net zo prachtig uit als toen.
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Veel plezier volgend week-end, en vanavond op de sportschool.

    BeantwoordenVerwijderen