Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 6 november 2011

Dolfinarium

Gisteren hadden we onze eerste Autidag, georganiseerd door het NVA (nederlandse vereniging Autisme) Dit jaar werd dat gehouden in het Dolfinarium. Zoals ik het begrepen had, is het park geheel voor ons gereserveerd en konden we ook nog eens met korting naar het park. Het was dus over het algemeen wat rustiger en er stonden nog wat informatiestands van verschillende organisaties, die door ons niet bezocht zijn omdat de kinderen nu eenmaal andere plannen hadden :-) Ik kan me niet herinneren dat ik ooit wel eens geweest ben, dus dat was erg leuk. De heenreis viel een beetje tegen aangezien we een half uurtje in de file hebben gestaan. Het park is niet groot en moet het echt van zijn shows hebben. We hebben er 3 bezocht en tussendoor hebben Max en Lieke heerlijk in de speeltuinen gespeeld. Het was echt super mooi weer en mede daardoor hebben we een geweldige dag gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten