Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 7 november 2011

40 jaar!

Wat een weekend hebben wij gehad, zaterdag dus naar Dolfinarium en gisteren was het feest. Mijn schoonouders waren afgelopen vrijdag 40 jaar met elkaar getrouwd en hebben dat gisteren met vrienden en familie gevierd. Mijn schoonzus werkt bij A15 Karting en dat bleek een hele leuke locatie om een brunch te houden. De kinderen hadden alle ruimte om te rennen en met hun speelgoed (lees ds) te spelen en rond 13.00 uur ging de kartbaan ook nog open en mochten sommige kinderen van hun ouders een rondje rijden of de ouders zelf natuurlijk. Een nicht van Cristian had als kado een bruidstaart gemaakt, wauw wat zag die er mooi uit en hij smaakte ook heerlijk. Wij, de kinderen en een groot gedeelte van de familie hadden voor mijn schoonmoeder een elektrische fiets gekocht zodat ze samen weer heerlijk kunnen fietsen en genieten en mijn schoonvader had iets voor de computer gekregen.
Het was dus een hele leuke geslaagde dag.

1 opmerking:

  1. Wow, wat een taart zeg. Ziet er geweldig uit. Nog gefeliciteerd met je schoonouders.

    BeantwoordenVerwijderen