Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 11 november 2011

125!

Zoals ik jullie wel eens verteld heb, is het voor Max best moeilijk om zijn vrije tijd in te vullen. Het liefst speelt hij hele dagen met de DS, maar dat kunnen wij niet goed vinden. Op schooldagen komt hij om 15.45 uur thuis met de bus en dan vind ik dat hij met de DS mag spelen, maar op de woensdagen is dat natuurlijk iets anders. Eerst gaan we dan natuurlijk aan tafel een boterham eten, maar daarna is het nog lang geen DS tijd. Op school werkt Max uit de mandjes en thuis hebben wij die ook geïntroduceerd. In het eerste mandje zit de kralenplank, in het tweede mandje een kleurplaatje, in het derde mandje een puzzel en in het laatste mandje zit iets wat variabel is. Via de spelotheek leen ik puzzels, want het is wel leuk om daar ook in te variëren. Laatst had ik een puzzel van 125 stukjes meegenomen en wat denk je ....... Max kan het helemaal alleen! Wat een knap kind hebben wij toch hè!

1 opmerking:

  1. Een applausje voor Max! Super hoor! Daar mag je best van glimmen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen