Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 6 oktober 2011

Vlieger

Vorig jaar wilde Lieke heel graag een vlieger voor haar verjaardag, maar in november zijn die heel moeilijk te krijgen. In de familie hebben wij iemand die zelf ook heel graag vliegert en zelf eigen vliegers maakt, dus dit was wel het ideale kado voor hen. Op haar verjaardag kreeg Lieke een beer die een vlieger vast hield met de belofte dat een echte vlieger er nog zou komen. Een tijd geleden heeft Lieke dan de echte vlieger gehad en toen was het wachten op goede wind en vooral tijd van papa. Gisteren na het eten was het dan eindelijk zover en wat was ze aan het genieten. Ik kon bijna geen goede foto maken omdat ze alleen maar op en neer aan het springen was van blijdschap. Ik denk dat ze vast nog wel vaker samen gaan vliegeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten