Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 4 oktober 2011

Schoolvervoer

Dit schooljaar heeft de gemeente gekozen voor een nieuwe vervoersmaatschappij. Allereerst waren we nogal sceptisch, maar toen bleek dat onze vertrouwde chauffeur met zijn vrouw ook over waren gegaan was het goed. De bussen waarmee gereden worden zijn echt tiptop in orde, wat we van de oude maatschappij niet konden zeggen. Tot zover alles goed. Deze week zijn de chauffeur en zijn vrouw heerlijk een weekje op welverdiende vakantie en krijgen we een andere chauffeur. Nou hadden wij verwacht dat alles gewoon hetzelfde zou zijn alleen andere chauffeur, maar dat is helaas niet het geval. Ten eerste komen ze vroeger en ten tweede was Max zijn plek al door een ander kind bezet en ja dat geeft toch echt problemen. Op de terugweg zat hij wel weer goed, maar vanmorgen weer hetzelfde. Ik snap gewoon niet dat er geen overdracht is geweest met welke route te rijden en waar welk kind zit. Kom op je weet toch wat je vervoert!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten