Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 26 oktober 2011

Oorbellen

Ik zou jullie nog vertellen wat Lieke al voor haar verjaardag van opa en oma Stieding heeft gehad. Oorbellen dus. Ze wilde dit al een tijdje en eigenlijk wilden wij nog langer wachten, maar vooruit. De maandag van de herfstvakantie is ze geschoten zoals dat heet. Ze heeft gekozen voor gouden oorbellen met een rood steentje. Nu is het elke dag 2x met sterilon druppelen en draaien. Dat was nog even wat, want 1 oorbel bleek toch een beetje vast te zitten, maar nu gaat het goed en ik vind het toch wel erg leuk staan. Onze dame wordt groot!
Is trouwens nog wel grappig. Papa vroeg aan Lieke waarom het nu oorbellen heten, ze maken toch geen geluid?! Lieke reageerde heel serieus en ik kon maar met moeite mijn lach inhouden. Meestal vind ik de grapjes papa nog een beetje te moeilijk voor de kinderen, maar deze was geslaagd.

1 opmerking:

  1. Stoer hoor. Zelf was ik al 18 toen ik gaatjes kreeg. Mijn moeder vond het eng en hield het als kind altijd tegen. Toen liepen we een keer langs de juwelier en ik zei: mam ik ga het nu doen hoor. Ze zei: nou ik kijk niet, ik ga in die tijd wel naar de bakker. En zo had zij even later brood en ik eindelijk gaatjes in mijn oren. Succes met druppelen.

    BeantwoordenVerwijderen