Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 23 oktober 2011

Kraamvisite

Vanmorgen zijn Lieke en ik op kraamvisite geweest bij Tibbe. Tibbe is het broertje van Rhodé en die zat vorig jaar bij Lieke in de klas. Wat een klein lief mannetje zeg. Ik mocht hem ook nog even vasthouden, geweldig. Lieke en Rhodé waren lekker aan het spelen boven en Rhodé is met ons meegegaan en straks gaan we met z'n allen naar het Alblasbos. Als kleinigheidje had ik een spuugdoekje geborduurd met woezel en pip.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten