Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 13 oktober 2011

Jarig!


Vandaag ben ik jarig! Dit jaar heb ik besloten om het niet te vieren, geen reden hoor maar komt gewoon beter uit. Gisteren heb ik wel een taartje gemaakt voor mijn ouders die elke woensdag komen en die heb ik in het teken van de herfst gemaakt met chocolade vulling en kersen. Lieke vond vooral de chocolade vulling lekker :-) Dus vandaag geen gekkigheid, alleen een jaartje ouder. Volgend jaar word ik 40 en dan vind ik dan wel wat om iets mee te doen. Daar heb ik nog een jaar de tijd voor om daarover te verzinnen.
p.s. Het mooiste kado kreeg ik gisteren al, Lieke heeft haar briefje gisteren alsnog gekregen en mag vanavond proef zwemmen, dus misschien dan over 2 weken diploma zwemmen, spannend!

1 opmerking:

  1. Hoi Sandra,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

    Groetjes,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    PS. Voor Lieke natuurlijk heel veel succes gewenst! :o)

    BeantwoordenVerwijderen