Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 25 oktober 2011

Home made

De laatste tijd ben ik weer helemaal van het zelf brood bakken. Hmmm wat ruikt het huis dan heerlijk zeg. Vroeger had ik een broodbakmachine en dat was heus wel handig, maar moet eerlijk zeggen het brood kon beter. Nu bakt mijn vader al jaren zelf zijn brood en elke keer is dat weer genieten. Dus het werd tijd dat ik dat ook ging doen. Qua tijd valt het best wel mee, je doet het zelfs sneller dan de machine en tussendoor kun je ook nog andere dingen doen natuurlijk. En als hij dan uit de oven komt, moet je nog even geduld hebben, maar dan smaakt die boterham wel extra lekker hoor. Ook pizza's zijn zelfgemaakt eigenlijk veel lekkerder dan een diepvriespizza, maar ja die tijd gun ik mezelf niet altijd alleen in het weekend. Ja ik ben een echte home made woman :-)

1 opmerking:

  1. Oh heerlijk, wij hebben ook een tijdje een broodbakmachine gehad. Manlief deed het altijd, maar opeens hij had er geen zin meer in. Het was het vaak toch net niet. Nu maakt hij (in het weekend) vaak zelf pizza en daar kan geen diepvriespizza tegenop. We zijn er hier allemaal dol op. Ben het met je eens, er gaat niks boven eigengemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen