Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 18 oktober 2011

Herfstvakantie

De herfst is echt begonnen, met veel regen vandaag. De bomen zijn super mooi gekleurd en het hoort er wat mij betreft allemaal echt bij. De herfstvakantie is deze week en dat ervaar ik dan weer met gemengde gevoelens. Lieke begint super, ze mocht bij opa en oma Stieding logeren zondag en maandag. Als het goed is heeft ze ook al haar verjaardagskado gekregen, meer daarover later, en vanmiddag komt ze terug en gaat ze meteen door naar andere opa en oma om samen met neef Ivar een nachtje te slapen. Wat een verwennerij voor haar!
Max gaat deze week naar de vakantie opvang, alleen niet naar de reguliere omdat die in de herfst op kamp gaan en dus gaat hij naar een andere, weer even wennen voor Max. Gisteren was hij een dag thuis en hebben we het rustig aan gedaan. Wel samen op pad om boodschappen te halen op zijn driewiel fiets. Bij het zebrapad hebben we een beetje moeite, je hebt natuurlijk voorrang, maar Max begrijpt dit niet en dat is best lastig. Alle mensen die stoppen zoals het hoort, moet ik met een handgebaar doorsturen want Max kan pas oversteken als de weg helemaal vrij is en dat geeft soms rare reacties, begrijpelijk dat wel maar ja ik kan er ook niets aan doen. Nu 3 dagen naar de vakantie opvang en vrijdag heb ik Max en Lieke beiden thuis, dus eens gaan nadenken hoe ik die dag soepel kan laten verlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten