Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zaterdag 29 oktober 2011

Handwerkbeurs

Donderdag ben ik met vriendin Ellen naar de handwerkbeurs in Ahoy geweest. Ellen is de laatste tijd heel erg aan het haken en breien geslagen en wilde dus heel graag naar de beurs. Ik vond het niet erg om mee te gaan maar had er geen hoge verwachtingen van. Nou het was hartstikke leuk! Het viel mij op dat er best heel veel quiltstands waren, dus ik kwam zeker aan mijn trekken en dat haken en breien is helemaal hot en happening hoor. Gebreide kerstballen van de Noorse Theo en Thea zag je overal, boeken, heel veel boeken, viltcreacties, quiltpatronen en stoffen en borduurwerken. Op het moment dat we bij de stand van Bobbin waren ging er een muziekje af en toen bleek dat ze een gratis patroontje weggaf en ik was één van de gelukkige. We hebben ook erg gelachen om van alles, echt jammer dat we tegenwoordig wat minder tijd voor elkaar hebben. Helaas moesten we weer redelijk bijtijds naar huis, want de kinderen kwamen uit school anders hadden we er nog wel langer kunnen rondlopen. Of ik ook nog wat gekocht heb? Ja zeker, niet veel hoor maar wel super leuk; een uitsteekvorm van een dolfijn, en een pot met een leuk project waar ik binnenkort meer over vertel. Maar vooral weer heel veel leuke dingen gezien en ideeën opgedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten