Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 12 september 2011

Weer terug


Zo daar zijn we weer, helemaal bijgekomen en uitgewaaid. Op woensdagmorgen vroeg vertrokken en eerst naar Alkmaar geweest. Helaas hebben we niet de beroemde kaasmarkt kunnen zien, maar wel een hele leuke stad met veel winkels. Daarna naar Bergen gegaan, waar we lekker hebben gelunched. Toen was het toch wel tijd om richting hotel te gaan en wat een geweldige kamer zeg. Super ingericht en uitzicht op de zee. Tja die moesten we natuurlijk van dichtbij bekijken en ruiken, heerlijk!
Daarna even lekker tuttelen op de hotelkamer en 's avonds diner in het hotel (we hadden een arrangement met ontbijt en diner) Na het eten nog een wandeling door het dorp gemaakt en toen was de koek wel op voor die dag.
De volgende dag hebben we weer heerlijk gewandeld door door de duinen, richting Egmond aan Zee. Helaas moesten we na de duinen nog een heel eind langs de autoweg wat we niet echt leuk vonden, dus zijn we dezelfde weg terug gewandeld en na de lunch met de auto naar Egmond gegaan. Erg leuk badplaatsje met leuke boulevard en een mooie vuurtoren. Voor het diner heerlijk in bad met bubbels geweest, wat een luxe allemaal. 's Avonds nog een heerlijke strandwandeling gemaakt.
Op vrijdag, de laatste dag, zijn we naar Haarlem geweest. Ook een hele leuke stad met leuke winkels. Cristian en ik zijn beide geen echte shoppers, dus het is vooral de winkels voorbij lopen, maar bij Dille en Kamille moest ik echt naar binnen en daar heb ik een echt speculaas plankje gekocht zodat ik binnenkort met Lieke aan het bakken kan. Om 15.00 uur waren we weer thuis en konden we nog helemaal acclimatiseren want mijn vader heeft het avondeten nog verzorgd, heerlijk!
Toen Max thuiskwam en mij zag met het uit de bus halen, kreeg ik alleen maar de vraag waar zijn opa en oma, want ja dat hoorde zo en ik was nog niet aangekondigd, maar Lieke reageerde gelukkig met een stevige knuffel :-)
En nu zit ik dan alweer vroeg achter de pc, want het uitslapen is weer voorbij, maar het is niet erg want we hebben voorlopig de batterij weer helemaal opgeladen, BEDANKT PA EN MA!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten