Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 25 september 2011

Verjaardagen met taart

Vandaag vieren we de verjaardag van mijn moeder en van mijn nichtje. Mijn ouders zijn op dit moment een hele bijzondere reis aan het maken met een oude postboot, lees hier meer over, dus die zijn er niet. Dus hebben we extra veel tijd om stil te staan bij Bowien haar verjaardag. Ze geven prachtig weer op dus dat kan niet misgaan. Ik mocht ook weer 2 taarten maken en samen met Lieke, die mij altijd graag wil helpen hebben we een K3 regenboogtaart gemaakt. Zelf heb ik voor het eerst een barbietaart gemaakt. Bowien vond ze erg mooi en nu nog maar afwachten of ze ook lekker smaken.


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met iedereen. Jullie hebben flink je best gedaan. Hopelijk waren ze lekker.

    BeantwoordenVerwijderen