Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 16 september 2011

theehuis

Vandaag was Lieke vrij en we hebben samen een hele gezellige, drukke dag gehad. Ook vond ik wel eens leuk om Max uit school te halen en dus zo gezegd zo gedaan. Nu is er sinds kort naast de school, in het park een theehuis geopend die word gerund door leerlingen van de school van Max en leerlingen van de Spon. Ik had met een andere moeder van school afgesproken en het was erg gezellig. Wat een gezellig theehuis zeg en voor de prijzen hoef je het zeker niet te laten. Appeltaart voor €1,50 waar vind je dat nog, en lekker hmmm. Daar ga ik dus zeker nog eens langs en als jullie in de buurt zijn op de een doordeweekse dag (schooltijden) dan gaan jullie toch ook? Maaslaan te Sliedrecht, zeg het voort!!

2 opmerkingen:

  1. zo heb jij even de bloggerietis te pakken. Wil je de schade van web-log inhalen?
    Ziet er leuk uit dat thee-huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Jolanda; ja ben inderdaad bezig met een inhaalslag hihi

    BeantwoordenVerwijderen