Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 21 september 2011

One flower wednesday


Eindelijk heb ik dan weer iets kunnen doen aan mijn bloementuintje. Eerst moest ik de "tuin" appliceren op de ondergrond en toen dat gedaan was heb ik de achtergrond lap bij de bloemen weggeknipt voordat ik hem ging sandwichen (onderlaag, tussenvulling + bovenlaag). Nu moet ik gaan bedenken hoe ik hem ga quilten en vooral met welke kleur. Nou ja langzaamaan gaat het wel een affo worden hoor, en een bestemming heeft hij al want Lieke wil hem heel graag hebben.
En dan heb ik ook weer eens een bloem gemaakt met de stoffen die ik toendertijd bij het Kruidvat had gekocht. De stoffen waren heel erg papperig dus had ze eerst gewassen, maar het werkt nog niet echt lekker hoor. Nou ja het was tenslotte ook een koopje. En omdat ik voor een nieuw project met kleiner hexagonnen ga werken, 1/2 inch, heb ik ook nog een bloem gemaakt in die maat, best wel een verschil.



12 opmerkingen:

  1. Your garden looks great.
    WOW what tiny hexies you are making now

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love to see how you would like to quilt your blue Hexiequilt.
    And 1/2 inch flowers! Very small but very cute!!
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit. Wat een verschil in grootte hé. Ik ging van kleintjes naar groten en vindt het nog steeds van die "joekels".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful blue and green garden. Your little pink flower is cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your garden is looking lovely and the 1/2 flower is so tiny. Very cute! I am interested to see how you decide to quilt your garden and the thread colour.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your garden is so pretty! Love the matching big and little flowers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your flower garden is looking so lovely,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty garden and your pink flowers are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pretty and beautiful hexies! thanks for sharing them.

    BeantwoordenVerwijderen