Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 12 september 2011

Nieuwe site

Aangezien het mij nu eigenlijk te lang duurt dat mijn weblog uit de lucht is, ben ik maar een nieuw blog gestart. Helaas was mijn oude naam al in gebruik, dus heb ik nu een dubbele naam, even wennen nog want moet ik nu dubbel zonnig zijn of niet :-).
Het zal wel een tijdje duren voordat ik alles heb uitgevonden, maar voorlopig kan ik mijn ei weer kwijt op het web en dat is al heel wat waard. Nu de mensen die af en toe een bezoekje kwamen brengen op de hoogte stellen van de verhuizing, kopje thee of koffie zetten en dan ben ik klaar om visite te ontvangen :-)
Tot snel.

2 opmerkingen:

  1. Heeeeee Sandra, bedankt voor je berichtje. Ik heb je gelijk aangepast (lol). Het is inderdaad om te huilen zolang als dat duurt. Gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar kan me voorstellen dat je er helemaal genoeg van had. Kom maar op weer met je verhalen en foto's! Succes met het nieuwe weblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je nieuwe blog op mijn blog gezet. Het oude heb ik maar verwijderd. als dat weer in de lucht komt hoor ik het wel.
    Veel plezier bij blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen