Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 29 september 2011

Lingelappers


isteren was het weer de laatste woensdag van de maand, wat gaat de tijd snel, en dus was het tijd voor de bee van de Lingelappers. De avond stond in het teken van de verlotingsquilt (met de tentoonstelling in 2013 worden er loten verkocht). We moesten allemaal een batiklapje meenemen en naai benodigdheden en verder wisten we niets. De uitleg kwam met een briefje en ook door een bestuurslid. We "moesten" een Japans vouwwerkje maken. De basismaterialen kregen we van de vereniging en zo zal het uiteindelijke resultaat ook één geheel gaan worden. Het was erg leuk om te maken en je zag veel vrouwen al bedenken hoe ze dat thuis misschien ook konden gaan doen met hun voorraad lapjes. Eén heb ik er op de club gemaakt en één ga ik er nog thuis maken en dan lever ik ze beiden volgende maand in. Ook heb ik nog gewerkt aan mijn bloementuintje. Ik weet inmiddels hoe ik het ga quilten en met welke kleur, dus het einde is in zicht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten